domingo, 16 de febrero de 2014

Gịnị bụ ịhụnanya

Ịhụnanya bụ ihe anyị na- eche na ọ bụ ihe mere ndụ mmadu , ihe ndị dị ndụ na ndị otu Chineke , na enweghị ịhụnanya e nwere udo na jụụ mgbe ụfọdụ ụfọdụ ndị na-eche ndị na-abụghị nke na ịhụnanya bụ ịkpọasị ọzọ ma ọ bụ ndị ọzọ na nke a bụ ihe mere ọtụtụ ihe ọjọọ, agha na usiene ye utọk ẹdude ke ererimbot ke otu mme owo .
Ịhụnanya Chineke nke ndi mmadu mara ma ọ bụ sị na akụkụ Akwụkwọ Nsọ ndị na Chineke na -eme ebere ma longsuffering na ndi mmadu n'ihi na ụwa a bụ na-eme mmehie na anyị na ọdịdị mmehie , ma Chineke na ịhụnanya dị ka nna na enweghi ngwụcha ime na ebere na mgbe nile anyị mgbe anyị chọrọ ya otú ahụ ọ na -akpọ Nsinsi Ete , Chineke adịghị emetụta anyị mmehie anyị na Chineke ga- eleda a gbajiri ma wedara obi mwute maka nmehie nile ha ichegharị na-achọ ya mgbaghara nke atọ ụtọ ụmụaka ndị a mụrụ ọzọ, ma na-anwụ ka agadi nwoke ahụ , nke ahụ bụ na ịhụnanya nke Chineke.
N'anya ụmụ mmadụ ma ọ bụ ka ha na -ekwu na ndi mmadu bụ ma ọ bụ na- gosi ọtụtụ ndị na ụzọ ndị ọzọ ndị a n'ụzọ ịhụnanya bụ , eziokwu, dị ọcha n'anya , na-elekọta , obiọma, nkwanye ùgwù, ngosi , eziokwu, nghọta, benign , obiọma, enyi na enyi , wdg, na eri ,.
Mmasị na ndị mmadụ n'anya, ibuibu , bali , moody , n'uko , inrespetuoso , agbanwe , aghụghọ , ikenenke , wdg, na eri ,.
Anumanu na anyị na-ahụ nwoke na nwanyị ọ bụla ụdị nwunye na -ele ha n'anya efọk mgbe ha ụmụaka a mụrụ ebe ahụ ka ha na -ewetara gị ihe oriri ya brood akwu ma ọ bụ ihe ndina Keche mgbe i nwere ihe ụfọdụ dị afọ iri na -egosikwa ntozu okè nke ahụ ụgbọ elu ma ọ bụ ọsọ ha nwere mee ka ha nwee ndụ , ka ha ozugbo mere nye gị ụmụaka nnwere onwe na-achọ ná ndụ ha na -aga n'ihu ha na okirikiri nke anụmanụ .
Na osisi bụ ịhụnanya ke mma nke ha epupụta na agba , ndị mara mma anyị na-ahụ , nke ahụ na-enye anyị ọtụtụ uche , nakwa osisi na-enye anyị oxygen nke ndụ, ndo , nri na ụmụ anụmanụ nakwa ka ndi mmadu na ọtụtụ ihe ndị dị n'ụwa na-egosipụta ịhụnanya ha n'ụzọ ụfọdụ dị ka ìhè ụbọchị anyanwụ, na-enye anyi ya anyanwụ na shines ụbọchị ọ bụla dị ka chi ọbụbọ nke ụbọchị ma ọ bụ nke anyanwụ na ọnwa, ọdụ ụgbọ mmiri abalị na -agbanwe na ogo na usoro iheomume nke ubi a kụrụ n'ime ụwa n'etiti ọtụtụ ihe, eri ,.

Anyị ga kụrụ ịhụnanya ndị gị, ị hụrụ n'anya na ụmụ na ịhụnanya n'etiti ezinụlọ n'ihi na ịhụnanya na ama mma dị n'ụwa taa , mgbe ụfọdụ, ndụ bụ uru ọ bụla, A GA- efu n'ihi na ala NA n'egwu Chineke.

"Ịhụnanya nwere ịhụnanya ndị ọzọ n'agbanyeghị jijiji jijiji N'IHI ANYỊ nile , anyị nile adịghị ahụ ọzọ ikpasuiwe ỊHỤNANYA ." John William kaboodu Obí .

No hay comentarios:

Publicar un comentario

El emprendedor ve las crisis como oportunidades

El emprendedor tiene que ver las oportunidades que no pueden ver otras personas en las crisis. El emprendedor debe creer que nuevas ideas d...