domingo, 16 de febrero de 2014

Çfarë është dashuria

Dashuria është diçka që ne mendojnë se është arsyeja për të jetuar njerëzit , qeniet e gjalla dhe të njëjtën gjë Perëndi , në mungesë të dashurisë nuk ka paqe dhe të qetë nganjëherë disa njerëz ndjehen e kundërta e dashurisë është urrejtja tjetër ose të tjerët dhe kjo është arsyeja pse aq shumë e keqe , lufta dhe hakmarrja dhe grindjet në botë në mesin e njerëzve .
Dashuria e Perëndisë për njerëzimin është i njohur apo thënë në shkrimet e shenjta se Zoti është i mëshirshëm dhe durim, me njerëzimin , sepse kjo botë është mëkatar ne jemi natyra mëkatare , por dashuria e Perëndisë është si një baba me durim të pafund dhe të mëshirës që është gjithmonë me ne , kur ne kemi nevojë për atë kështu që quhetAti i përjetshëm , Perëndia nuk ka mend mëkatet tona , Perëndia nuk e përçmon zemrën e thyer dhe të përulur hidhëruar për mëkatet e tyre të pendohemi duke kërkuar faljen e tij e cila mirëpret fëmijët që janë lindur përsëri dhe vdesin për njeriun e vjetër , që është dashuria e Perëndisë .
Dashuria në njerëz apo si thonë ata në njerëzimit është apo manifestohet në shumë mënyra me njerëzit e tjerë në një dashuri pozitive mënyrë është , vërtetë , i pastër , i dashur, i dashur , i sjellshëm , i respektueshëm , i drejtë , i ndershëm , i kuptueshëm , mirë, lloj , miqësore , etj , etj , .
Negativisht në dashurinë e njerëzve , ngulët , posesive , Moody , të pasigurt , inrespetuoso , e pakuptueshme , të pandershëm , të padrejtë , etj , etj , .
Në kafshëtdashuria ne shohim se mashkull e femër, nga çdo specie të martohem dhe të shikuar folenë e tyre dashuri , kur fëmijët e tyre janë të lindur aty , ndërsa ata të sjellë ushqimin tuaj në fole zogjtë e saj ose OY krevat kur ju tashmë keni një moshë dhe pjekuri të caktuar marrë fluturimi ose Drejtuar ata kanë për të bërë jetën e tyre si ata e bëri një herë dhe të japin fëmijët tuaj lirinë për të kërkuar jetën e tyre dhe për të vazhduar ciklin e tyre të jetës shtazore .
Në bimë është dashuri në bukurinë e ngjyrës lë të tyre ,pamje të bukur ne shohim , se na jep kaq shumë harmoni , edhe pemët na jep oksigjen të jetës, hije , ushqim për kafshët dhe gjithashtu për njerëzimin dhe kaq shumë gjëra në botë për të shprehur dashurinë e tyre në një farë mënyre si një diell ditë të lehta , duke na dhënë diellore tij dhe shkëlqen çdo ditë si agim të ditës apo jashtë diellit dhe hënës , porti natë që ndryshon ashpërsinë dhe kohën e të lashtave në terren në botë në mesin e shumë gjërave , etj , .

Ne duhet të mbjellë dashuri në njerëz , ju duhet të duam bijtë dhe dashurinë midis familjeve sepse dashuria është ftohur në botën e sotme , ndonjëherë jeta nuk ia vlen asgjë , TE HUMBUR SEPSELETRAVE DHE druajtjen e Perëndisë .

" DASHURIA ESHTE LOVINGtë tjerë pavarësisht se gabimet gabimet sepse ne të gjithë , ne të gjithë e gabuar dhe kjo është një tjetër ofendoj DASHURINË . " John William dollap Palace .

3 comentarios:

  1. Përshëndetje të gjithëve që e njoh ka dikush diku që e lexon këtë, emri im është Gabriella S nga qyteti Leicester, Angli, dua të ndaj një vepër të mrekullueshme të një magjistari të quajtur Prift Ellen, burri im dhe unë patëm një grindje që çoi në divorcin tonë, por kur ai më la një pjesë e imja u largua me të dhe unë isha i trishtuar dhe qaja gjithë ditën dhe natën, po kërkoja diçka në internet kur pashë njerëz që dëshmonin për punën e tij madhështore dhe vendosa ta provoja, bëra gjithçka që ai tha. të bëja dhe ai më siguroi që pas 24 orësh burri im do të kthehet tek unë, të nesërmen në mëngjes, për habinë time më të madhe, një makinë ndaloi jashtë shtëpisë sime dhe ishte burri im, jam shumë i lumtur që mund t'ju ndihmojë gjithashtu:
    * Nëse dëshironi të ktheni të dashurit tuaj.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    *Nëse keni nevojë për një magji dashurie.

    Kontaktoni atë në email: ellenspellcaster@gmail.com
    Ose WhatsApp: +2349074881619

    ResponderEliminar
  2. Përshëndetje të gjithëve që e njoh ka dikush diku që e lexon këtë, emri im është Gabriella S nga qyteti Leicester, Angli, dua të ndaj një vepër të mrekullueshme të një magjistari të quajtur Prift Ellen, burri im dhe unë patëm një grindje që çoi në divorcin tonë, por kur ai më la një pjesë e imja u largua me të dhe unë isha i trishtuar dhe qaja gjithë ditën dhe natën, po kërkoja diçka në internet kur pashë njerëz që dëshmonin për punën e tij madhështore dhe vendosa ta provoja, bëra gjithçka që ai tha. të bëja dhe ai më siguroi që pas 24 orësh burri im do të kthehet tek unë, të nesërmen në mëngjes, për habinë time më të madhe, një makinë ndaloi jashtë shtëpisë sime dhe ishte burri im, jam shumë i lumtur që mund t'ju ndihmojë gjithashtu:
    * Nëse dëshironi të ktheni të dashurit tuaj.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    *Nëse keni nevojë për një magji dashurie.

    Kontaktoni atë në email: ellenspellcaster@gmail.com
    Ose WhatsApp: +2349074881619

    ResponderEliminar
  3. Nuk mund ta besoja se do të ribashkohesha ndonjëherë me ish të dashurin tim, isha aq i traumatizuar duke qëndruar vetëm pa një trup që të më qëndronte pranë dhe të ishte me mua, por isha aq me fat që një ditë takova këtë magjistar të Dr. Ediomo pasi i tregova per situaten time ai beri cdo gje qe te shihte te dashurin tim te kthehej tek une, faktikisht pasi beri magji ish i dashuri im u kthye tek une me pak se 48 ore, ish i dashuri im u kthye duke me lutur se nuk do te rikthehej kurre. me ler perseri 3 muaj me vone u fejuam dhe u martuam nese edhe ti ke te njejten situate. Ai është shumë i fuqishëm në punët e tij;
    * magji dashurie
    * magjitë e tërheqjes
    * nëse doni që ish-i juaj të kthehet
    * Ndaloni divorcin
    *thyej obsesionet
    * shëron goditjet në tru dhe të gjitha sëmundjet
    * magji mbrojtjeje
    *infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë
    * magji llotarie
    * magji me fat
    faleminderit shumë zotëri që më ktheve tek unë ish të dashurin tim. Kontaktoni Dr Ediomo: drediomo77@gmail.com ose telefononi/whatsapp:+2349132180420

    ResponderEliminar

El emprendedor ve las crisis como oportunidades

El emprendedor tiene que ver las oportunidades que no pueden ver otras personas en las crisis. El emprendedor debe creer que nuevas ideas d...