domingo, 16 de febrero de 2014

מה זאת אהבה

אהבה היא משהו שאנחנו מרגישים הואהסיבה לחיים בני אדם, יצורי חייםואותו אלוהים , בהעדר האהבה יש שקט ושלווה לפעמים יש אנשים שמרגישים את ההפך של אהבה הוא שנאה אחר או אחרוזו הסיבה שכל כך הרבה רוע, מלחמה ונקמה וסכסוכים בעולם בין בני אדם.
אהבתו של אלוהים לאנושות ידועה או אמרה במקרא שאלוהים הוא רחום וlongsuffering עם האנושות , כי העולם הזה הוא חטא אנחנו טבע חוטא , אבל אהבתו של אלוהים היא כמו אבא בסבלנות אין קץ וברחמים , כי הוא תמיד איתנו כאשר אנחנו צריכים את זה כל כך שהוא נקראהאב הנצחי , אלוהים לא אכפת אלוהים על חטאינו לא יבזה לב שבורוענווה התאבל על חטאיהם לחזור בתשובה מבקשת את סליחתושמברכת ילדים שנולדו מחדש ולמות לזקן ,שהואאהבתו של אלוהים.
אוהבים בבני אדם או כמו שאומרים באנושות היא או שהוא בא לידי ביטוי בדרכים רבות לאנשים אחריםבצורה חיובית הוא אהבה , אמיתי , טהור , אוהב, אכפתי , אדיב, מכובד , הוגן , ישר, מובן, שפיר, סוג , ידידותי, וכו ', וכו',.
באופן שלילי על האהבה של אנשים, אובססיבי , רכושני , נתון למצבי רוח , חסר ביטחון, inrespetuoso , לא מובן , לא ישר , לא הוגן , וכו ' , וכו', .
אצל בעלי חייםהאהבה אנחנו רואים שזכר ונקבה של כל מינים הזדווג וצפייה בקן האהבה שלהם כאשר ילדיהםנולדו שם בזמן שהם מביאים את האוכל שלךלקן גוזליהאו אוי מיטה כאשר יש לך כברבגיל ובגרות מסוימים הטיסה לקחת או ריצה שהם צריכים כדי להפוך את החיים שלהם כפי שהם עשו פעםולתת לילדים שלך את החופש לחפש את חייהם ולהמשיך מחזור החיים של בעלי החיים שלהם.
בצמחים היא אהבהביופי של צבע העלים שלהם , את הנוף היפה שאנו רואים, שנותן לנו כל כך הרבה הרמוניה, גםהעצים נותן לנו חמצן של חיים, צל, מזון לבעלי חייםוגם לאנושות ו כל כך הרבה דברים בעולם כדי להביע את אהבתםבדרך כלשהיכשמש ביום בהיר , נותנים לנו השמש שלו וזורח בכל יוםכעלות השחר של יום או מחוץ לשמשוירח, הנמל הלילה שמשנה את החומרה ועיתוי של גידולי שדה בעולם בין דברים רבים , וכו ', .

אנחנו חייבים לזרוע אהבה באנשים, אתה חייב לאהוב את הילדים ואהבה בין משפחות , כי אהבה הייתה מקוררתבעולם של היום, לפעמים החיים הוא לא שווה כלום, תלכו לאיבוד כי ניירות הערך ופחד אלוהים .

"אהבה הוא לאהוב את השני ללא תלות בפגמי פגמים משום שכולנו , כולנו טועה וזה עוד יפגעו באהבה". ג'ון ויליאם ארמון ארון .

No hay comentarios:

Publicar un comentario

El emprendedor ve las crisis como oportunidades

El emprendedor tiene que ver las oportunidades que no pueden ver otras personas en las crisis. El emprendedor debe creer que nuevas ideas d...