domingo, 16 de febrero de 2014

عشق چیست


عشق چیزی است که ما احساس می کنیم دلیل برای زندگی انسان ها ، موجودات زنده و همان خدا است ، در صورت عدم وجود عشق صلح و در آنجا آرام گاهی اوقات برخی از مردم احساس می کنند در مقابل عشق نفرت است دیگر و یا دیگران و این که چرا شر بسیار، جنگ و انتقام و نزاع در جهان در میان انسان ها .
عشق به خدا را برای بشریت شناخته شده است و گفت: در کتاب مقدس که خدا مهربان و longsuffering با بشریت است چرا که این جهان گناه آلود است که ما طبیعت گناه آلود ، اما عشق به خدا را مانند یک پدر با صبر بی نهایت و رحمت است که همیشه با ما زمانی که ما به آن نیاز دارید تا آن را به نام پدر ابدی ، خدا مهم نیست گناهان ما را از خدا نمی خواهد تحقیر یک قلب شکسته و فروتن برای گناهان خود غصه دار به توبه طلب آمرزش خود را که استقبال کودکانی که دوباره متولد شده و می میرند به پیرمرد ، که عشق به خدا است .
عشق در انسان و یا به آنها می گویند در بشریت است و یا در راه های بسیاری برای افراد دیگر در راه عشق مثبت آشکار ، درست است، خالص ، با محبت، مراقبت، نوع، است محترمانه ، منصفانه، صادقانه ، قابل فهم ، خوش خیم ، نوع ، دوستانه ، و غیره، و غیره.
منفی بر عشق مردم، وسواس ، مالکیت ، مودی ، نا امن ، inrespetuoso ، غیر قابل درک ، نادرست، ناعادلانه ، و غیره، و غیره.
در حیوانات عشق ما می بینیم که مرد و زن از هر گونه جفت گیری و تماشای لانه عشق خود را هنگامی که بچه های خود را در آنجا به دنیا آمد در حالی که آنها مواد غذایی خود را به لانه ی جنینی او و یا OY رختخواب زمانی که شما در حال حاضر به یک سن خاص و بلوغ دارند پرواز راو یا اجرای آنها را به زندگی خود را به عنوان آنها یک بار انجام داد و به بچه های خود از آزادی به دنبال زندگی خود و چرخه ی خود را از زندگی حیوانات ادامه خواهد داد.
در گیاهان عشق در زیبایی رنگ برگ های خود است ، مناظر زیبا مشاهده می کنیم ، که به ما می دهد هماهنگی بسیار، هم درختان به ما می دهد اکسیژن از زندگی ، سایه ، های غذا برای حیوانات و هم برای بشریت و بنابراین بسیاری از چیزهایی که در جهان برای بیان عشق خود را در برخی از راه به عنوان یک خورشید روز نور ، به ما خورشیدی خود می درخشد و هر روز از سپیده دم روز یا از خورشید و ماه ، پورت شب که تغییرات شدت و زمان بندی از محصولات زراعی در جهان در میان بسیاری از چیزها، و غیره.

ما باید عشق را در مردم ایجاد ، شما به عشق به کودکان و عشق بین خانواده ها به دلیل عشق در جهان امروز سرد بود ، گاهی اوقات زندگی است هر چیزی ارزش ندارد ، از دست چون اوراق بهادار و ترس از خدا .

" عشق است عشق به دیگر بدون در نظر گرفتن گسل گسل چون ما ALL ، WE ALL اشتباه و این که دیگر اذیت

No hay comentarios:

Publicar un comentario

El emprendedor ve las crisis como oportunidades

El emprendedor tiene que ver las oportunidades que no pueden ver otras personas en las crisis. El emprendedor debe creer que nuevas ideas d...