lunes, 29 de octubre de 2012

חיי היומיום חוכמת היומיום


בחיי היומיום, מסביר דברים יומיומיים של חיים או מקרים או בעיות בחיי היומיום של העיתון שלנו הוא פרדוקס של בעיות או דוגמאות בחייהם של אנשים, מה שיש לנו הוא שבכל מקום שאנחנו הולכים כדי לראות שאלה על משהו, או נושא מסוים הן דוגמאות הפרדיגמה של דברים שהם אמיתות מוחלטות, או שהנקודה הוא שתמיד יש שאלות עם תשובות חיים יומיומיים יומיים.

הדבר המעניין הוא שאנחנו חיים לנצח עם תכנית חיים מבלי להתייחס לבעיות, קשיים או המצוקות תמיד מראים חיובי בדברים שאנחנו עושים ותמיד מסתכלים על זה, בידיעה שאנחנו חייבים ללכת קדימה בחיים, כי יש בעיה בכלופתרון שייתן לנו תוצאה חיובית או שלילית פירושו הישגים או קשיים בחיינו.

צריך לדעת איך לחיות כדי להצליח בחיי היומיום ואם יש לנו בעיות או קשיים הם מכשולים שאנחנו יכולים להתגבר עליהם בהדרגה עם חלוף ימים, או עבודה עם קורבן אנחנו מסתכלים תמיד בכך שלא לתקן את הטעויות שלנו עם כל אחד יום טוב בעבודתנו, בלימודים או מה שאנחנו מפתחים להשגה בפעילות בחיי היומיום שלנו.

"אתה צריך לחיות את החיים ללא קשר לבעיות, מצוקות וקשיים שבאים תמיד צופה".

פורסם על ידי ג'ון ויליאם מלתחת ארמון

No hay comentarios:

Publicar un comentario

El emprendedor ve las crisis como oportunidades

El emprendedor tiene que ver las oportunidades que no pueden ver otras personas en las crisis. El emprendedor debe creer que nuevas ideas d...